Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") upravují vzájemná práva a povinnosti mezi:
Karolína Havlová
IČO: 04560787
Sídlem: Staroměstská 2769/10, České Budějovice 37004
E-mail: karolinahavlova@tajemstvi-datanarozeni.cz
Web: www.tajemstvi-datanarozeni.cz
(dále jen "Prodávající")
a vámi jako fyzickou či právnickou osobou (dále jen "Kupující") vzniklé v souvislosti s nákupem produktů a služeb prostřednictvím webových stránek provozovaných Prodávajícím (dále jen "webové rozhraní").
2. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávající a Kupujícím.
3. Prodávající poskytuje zejména:
- digitální obsah (např. elektronické publikace, online kurzy, personalizované výstupy apod.), který je po zaplacení zpřístupněn elektronicky,
- a dále také služby v podobě prezenčních kurzů, seminářů a individuálních setkání konaných v čase a na místě určeném Prodávající nebo dle dohody.
2. Definice pojmů
Digitální obsah – nehmotné produkty poskytované elektronicky, jako jsou například online kurzy, elektronické knihy, audiozáznamy, videozáznamy, pracovní listy a další vzdělávací nebo informační materiály. Po úhradě jsou dostupné přes e-mail nebo zabezpečenou uživatelskou sekci.
Webové rozhraní – internetová stránka nebo její část, kterou provozuje Prodávající a prostřednictvím níž nabízí své produkty a služby, umožňuje objednávky a komunikaci s Kupujícím. Adresa webového rozhraní je uvedena v úvodní části těchto podmínek.
Služby – aktivity, které zahrnují přímou interakci mezi Poskytovatelem a Kupujícím, například živé semináře, prezenční kurzy, pobyty, workshopy, webináře či osobní konzultace. Podrobnosti o konkrétních službách jsou uvedeny u jednotlivých nabídek.
Zboží – fyzické produkty určené k dodání na adresu zákazníka, jako jsou tištěné knihy, pracovní sešity, manuály, karty nebo jiné pomůcky.
Kupní smlouva – smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím webového rozhraní, jejímž předmětem je dodání produktu nebo poskytnutí služby.
Spotřebitel – Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu povolání. Spotřebitel má podle zákona zvláštní práva a ochranu, například možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů.
Podnikatel – Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání.
Kupující – každá fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s Prodávajícím smlouvu prostřednictvím webového rozhraní. Kupujícím může být jak Spotřebitel, tak Podnikatel.
3. Objednávka a uzavření smlouvy
- Objednávku může Kupující provést prostřednictvím elektronického formuláře na webovém rozhraní.
- Před odesláním objednávky je Kupující povinen zkontrolovat její obsah a potvrdit seznámení s těmito obchodními podmínkami.
- Odesláním objednávky vzniká návrh na uzavření kupní smlouvy. Smlouva je uzavřena ve chvíli, kdy je Kupujícímu doručeno potvrzení objednávky.
- Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout, zejména v případě pochybností o pravdivosti údajů, neúplné platby, nebo technických problémů.
4. Cena a platební podmínky
1. Cena jednotlivých produktů a služeb je vždy uvedena u konkrétní nabídky na webovém rozhraní a je konečná (nejsem plátce DPH).
2. Platbu je možné provést:
- online platební kartou,
- bankovním převodem,
- případně jiným způsobem nabízeným v rámci objednávkového procesu.
3. Daňový doklad (faktura) je vystaven po přijetí platby a je zaslán elektronicky.
5. Dodání produktu a poskytování služeb
- Digitální obsah je Kupujícímu zpřístupněn e-mailem nebo prostřednictvím uživatelské sekce webu bez zbytečného odkladu po přijetí platby, nejpozději do 3 pracovních dnů. Doklad o zaplacení je zasílán samostatně na e-mail Kupujícího.
- U personalizovaných produktů (např. individuální analýzy) je doba dodání vždy uvedena v popisu daného produktu. V případě delší dodací lhůty bude Kupující informován předem.
- U prezenčních kurzů, seminářů a jiných fyzicky poskytovaných služeb je termín a místo konání uvedeno u konkrétní nabídky. Prodávající si vyhrazuje právo změny termínu, o které bude Kupující neprodleně informován.
6. Právo na odstoupení od smlouvy
- Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření, pokud ještě nebyl digitální obsah zpřístupněn, případně pokud nebyla služba zahájena.
- V souladu s § 1837 písm. l) občanského zákoníku není možné odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu, který byl zpřístupněn s výslovným souhlasem Kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení.
- U prezenčních kurzů a seminářů lze odstoupit nejpozději 7 kalendářních dnů před jejich konáním. Při pozdějším zrušení náleží Prodávajícímu storno poplatek ve výši 100 % ceny, není-li dohodnuto jinak.
- Před dokončením objednávky je Kupující na tyto skutečnosti výslovně upozorněn a vyjadřuje s nimi souhlas.
7. Reklamace
- V případě, že digitální obsah nefunguje, nelze jej otevřít nebo neodpovídá popisu, má Kupující právo na reklamaci.
- Reklamaci je možné uplatnit e-mailem. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů, obvykle však dříve.
- U personalizovaných produktů (např. analýzy) nelze reklamovat obsah na základě subjektivního nesouhlasu či neporozumění výstupu. Reklamaci lze uplatnit pouze při technickém nebo zjevném faktickém pochybení.
- U prezenčních služeb (kurzů/seminářů) může Kupující reklamovat pouze organizační nedostatky či neplnění dohodnutého rozsahu. Obsah a prožitek je subjektivní a nelze jej reklamovat.
8. Ochrana osobních údajů
- Prodávající se zavazuje chránit osobní údaje Kupujícího v souladu s platnými právními předpisy, zejména nařízením GDPR.
- Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“, který je dostupný na webových stránkách.
9. Autorská práva a licence
- Veškerý obsah (včetně e-booků, videí, výukových materiálů a výstupů) je chráněn autorským právem. Kupující není oprávněn jej dále šířit, kopírovat nebo poskytovat třetím stranám.
- Zakoupením produktu nebo služby získává Kupující časově neomezenou licenci k osobnímu užití, pokud není uvedeno jinak.
10. Omezení odpovědnosti
- Prodávající nenese odpovědnost za to, jak Kupující s produkty a službami dále nakládá, jaké změny nebo výsledky v životě Kupujícího nastanou či nenastanou v důsledku jejich použití.
- Nabízené produkty a služby mají informační, vzdělávací nebo seberozvojový charakter a nejsou náhradou za odbornou pomoc (např. lékařskou, psychologickou, právní apod.).
- Úspěch při aplikaci zakoupených produktů a služeb závisí na individuálním přístupu Kupujícího, jeho aktivitě, motivaci a dalších okolnostech, které Prodávající nemůže ovlivnit.
11. Komunikace a technické požadavky
- Veškerá komunikace mezi Kupujícím a Prodávajícím probíhá elektronicky prostřednictvím e-mailu, pokud se strany nedohodnou jinak.
- Kupující je odpovědný za to, že jeho zařízení (např. počítač, tablet, chytrý telefon) splňuje základní technické požadavky pro přístup k digitálnímu obsahu, jako je připojení k internetu, aktuální verze internetového prohlížeče, čtečky PDF souborů, přehrávače videí apod.
- Prodávající si vyhrazuje právo upravit, aktualizovat nebo rozšířit obsah digitálních produktů s cílem jejich zkvalitnění, aniž by tím byla narušena podstata zakoupené služby.
12. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 21. 5. 2025.
- Prodávající si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli jednostranně upravit. Nové znění bude zveřejněno na webových stránkách a použije se pro objednávky uskutečněné po jeho zveřejnění.
- Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. V případě sporu je možné využít mimosoudní řešení prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).