Všeobecné obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") upravují vzájemná práva a povinnosti mezi:

     Karolína Havlová
     IČO: 04560787
     Sídlem: Staroměstská 2769/10, České Budějovice 37004
     E-mail: karolinahavlova@tajemstvi-datanarozeni.cz
     Web: www.tajemstvi-datanarozeni.cz
     (dále jen "Prodávající")

a vámi jako fyzickou či právnickou osobou (dále jen "Kupující") vzniklé v souvislosti s nákupem produktů a služeb prostřednictvím webových stránek provozovaných Prodávajícím (dále jen "webové rozhraní").

2. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy uzavírané mezi Prodávající a Kupujícím.

3. Prodávající poskytuje zejména:

  • digitální obsah (např. elektronické publikace, online kurzy, personalizované výstupy apod.), který je po zaplacení zpřístupněn elektronicky,
  • a dále také služby v podobě prezenčních kurzů, seminářů a individuálních setkání konaných v čase a na místě určeném Prodávající nebo dle dohody.

2. Definice pojmů

Digitální obsah – nehmotné produkty poskytované elektronicky, jako jsou například online kurzy, elektronické knihy, audiozáznamy, videozáznamy, pracovní listy a další vzdělávací nebo informační materiály. Po úhradě jsou dostupné přes e-mail nebo zabezpečenou uživatelskou sekci.

Webové rozhraní – internetová stránka nebo její část, kterou provozuje Prodávající a prostřednictvím níž nabízí své produkty a služby, umožňuje objednávky a komunikaci s Kupujícím. Adresa webového rozhraní je uvedena v úvodní části těchto podmínek.

Služby – aktivity, které zahrnují přímou interakci mezi Poskytovatelem a Kupujícím, například živé semináře, prezenční kurzy, pobyty, workshopy, webináře či osobní konzultace. Podrobnosti o konkrétních službách jsou uvedeny u jednotlivých nabídek.

Zboží – fyzické produkty určené k dodání na adresu zákazníka, jako jsou tištěné knihy, pracovní sešity, manuály, karty nebo jiné pomůcky.

Kupní smlouva – smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím prostřednictvím webového rozhraní, jejímž předmětem je dodání produktu nebo poskytnutí služby.

Spotřebitel – Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu povolání. Spotřebitel má podle zákona zvláštní práva a ochranu, například možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů.

Podnikatel – Kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu povolání.

Kupující – každá fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s Prodávajícím smlouvu prostřednictvím webového rozhraní. Kupujícím může být jak Spotřebitel, tak Podnikatel.

3. Objednávka a uzavření smlouvy

  1. Objednávku může Kupující provést prostřednictvím elektronického formuláře na webovém rozhraní.
  2. Před odesláním objednávky je Kupující povinen zkontrolovat její obsah a potvrdit seznámení s těmito obchodními podmínkami.
  3. Odesláním objednávky vzniká návrh na uzavření kupní smlouvy. Smlouva je uzavřena ve chvíli, kdy je Kupujícímu doručeno potvrzení objednávky.
  4. Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout, zejména v případě pochybností o pravdivosti údajů, neúplné platby, nebo technických problémů.

4. Cena a platební podmínky

1. Cena jednotlivých produktů a služeb je vždy uvedena u konkrétní nabídky na webovém rozhraní a je konečná (nejsem plátce DPH).

2. Platbu je možné provést:

  • online platební kartou,
  • bankovním převodem,
  • případně jiným způsobem nabízeným v rámci objednávkového procesu.

3. Daňový doklad (faktura) je vystaven po přijetí platby a je zaslán elektronicky.

5. Dodání produktu a poskytování služeb

  1. Digitální obsah je Kupujícímu zpřístupněn e-mailem nebo prostřednictvím uživatelské sekce webu bez zbytečného odkladu po přijetí platby, nejpozději do 3 pracovních dnů. Doklad o zaplacení je zasílán samostatně na e-mail Kupujícího.
  2. U personalizovaných produktů (např. individuální analýzy) je doba dodání vždy uvedena v popisu daného produktu. V případě delší dodací lhůty bude Kupující informován předem.
  3. U prezenčních kurzů, seminářů a jiných fyzicky poskytovaných služeb je termín a místo konání uvedeno u konkrétní nabídky. Prodávající si vyhrazuje právo změny termínu, o které bude Kupující neprodleně informován.

6. Právo na odstoupení od smlouvy

  1. Kupující – spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření, pokud ještě nebyl digitální obsah zpřístupněn, případně pokud nebyla služba zahájena.
  2. V souladu s § 1837 písm. l) občanského zákoníku není možné odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu, který byl zpřístupněn s výslovným souhlasem Kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení.
  3. U prezenčních kurzů a seminářů lze odstoupit nejpozději 7 kalendářních dnů před jejich konáním. Při pozdějším zrušení náleží Prodávajícímu storno poplatek ve výši 100 % ceny, není-li dohodnuto jinak.
  4. Před dokončením objednávky je Kupující na tyto skutečnosti výslovně upozorněn a vyjadřuje s nimi souhlas.

7. Reklamace

  1. V případě, že digitální obsah nefunguje, nelze jej otevřít nebo neodpovídá popisu, má Kupující právo na reklamaci.
  2. Reklamaci je možné uplatnit e-mailem. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů, obvykle však dříve.
  3. U personalizovaných produktů (např. analýzy) nelze reklamovat obsah na základě subjektivního nesouhlasu či neporozumění výstupu. Reklamaci lze uplatnit pouze při technickém nebo zjevném faktickém pochybení.
  4. U prezenčních služeb (kurzů/seminářů) může Kupující reklamovat pouze organizační nedostatky či neplnění dohodnutého rozsahu. Obsah a prožitek je subjektivní a nelze jej reklamovat.

8. Ochrana osobních údajů

  1. Prodávající se zavazuje chránit osobní údaje Kupujícího v souladu s platnými právními předpisy, zejména nařízením GDPR.
  2. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“, který je dostupný na webových stránkách.

9. Autorská práva a licence

  1. Veškerý obsah (včetně e-booků, videí, výukových materiálů a výstupů) je chráněn autorským právem. Kupující není oprávněn jej dále šířit, kopírovat nebo poskytovat třetím stranám.
  2. Zakoupením produktu nebo služby získává Kupující časově neomezenou licenci k osobnímu užití, pokud není uvedeno jinak.

10. Omezení odpovědnosti

  1. Prodávající nenese odpovědnost za to, jak Kupující s produkty a službami dále nakládá, jaké změny nebo výsledky v životě Kupujícího nastanou či nenastanou v důsledku jejich použití.
  2. Nabízené produkty a služby mají informační, vzdělávací nebo seberozvojový charakter a nejsou náhradou za odbornou pomoc (např. lékařskou, psychologickou, právní apod.).
  3. Úspěch při aplikaci zakoupených produktů a služeb závisí na individuálním přístupu Kupujícího, jeho aktivitě, motivaci a dalších okolnostech, které Prodávající nemůže ovlivnit.

11. Komunikace a technické požadavky

  1. Veškerá komunikace mezi Kupujícím a Prodávajícím probíhá elektronicky prostřednictvím e-mailu, pokud se strany nedohodnou jinak.
  2. Kupující je odpovědný za to, že jeho zařízení (např. počítač, tablet, chytrý telefon) splňuje základní technické požadavky pro přístup k digitálnímu obsahu, jako je připojení k internetu, aktuální verze internetového prohlížeče, čtečky PDF souborů, přehrávače videí apod.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo upravit, aktualizovat nebo rozšířit obsah digitálních produktů s cílem jejich zkvalitnění, aniž by tím byla narušena podstata zakoupené služby.

12. Závěrečná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 21. 5. 2025.
  2. Prodávající si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli jednostranně upravit. Nové znění bude zveřejněno na webových stránkách a použije se pro objednávky uskutečněné po jeho zveřejnění.
  3. Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. V případě sporu je možné využít mimosoudní řešení prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).